'You light up my world'

Mina sötisar♥
 
Idag har jag hunnit städa här hemma och pysslat lite. Inte varje dag jag känner mig sugen på att dammsuga, så gäller att ta till vara på såna tillfällen. Ikväll ska jag och min bror med respektive till mamma och pappa och äta middag och dricka gott så ska testa baka något nytt att ta med till efterrätt. Ska testa baka en semmelkladdkaka, den ser supergod ut så ska bli spännande att se hur resultatet blir. 
Igår fick vi för oss att fixa till lite i vardagsrummet och fixa en ny förvaring till veden bredvid öppna spisen. Det här är resultatet än så länge, vi har dock inte bestämt oss om det blir ved i lådan högst upp också. Det återstår att se.
 Och här är mitt lilla pysslande från idag, piffade upp en ful tändsticksask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback