'2017'

Avlutade 2016 på topp och 2017 har börjat mer än bra. Känns som att jag har fått en helt ny motivation till allt och det bara flyter på. I måndags började vi med nya kurser i skolan vilket kändes riktigt bra, juridik och statistik ska vi nu läsa i två månader. Kommer bli toppen! Jag har även skaffat mitt livs första gymkort i veckan och kan ju meddela att det känns i kroppen. Men är sjukt motiverad för tillfället så ska bli kul att se vad som kommer hända framöver. Är säker på att det kommer bli hur bra som helst.
 
Igår startade jag dagen med plugg och sen umgicks jag med Lisa hela eftermiddagen/kvällen, vi tränade, åt tacos och bara myste. En superlördag med andra ord. Idag har jag tränat veckans sista pass och ska nu sätta mig med plugget igen innan jag ska få skypa med mina saknade tjejer. 
Ääääälskar för övrigt mitt lilla kontor!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback