'Helgen'

Startade helgen i fredags med städning, renbäddning, träning, plugg och promenad medan Nicke var och jobbade. När han kom hem gjorde vi oss klara och åkte till Nika och Henrik för tacofredag, så mysigt! Vi passade även på att boka en liten trip till Umeå om två veckor, ska bli så roligt. I lördags var vi och såg vintersim och lunchade, kvällen spenderades i soffan med serier, melodifestivalen och gott. Och idag, söndag, började jag dagen med bakning medan Nicke jobbade och sen var det kalas för min kära lillebror som nu äntligen får köpa sin egen alkohol. Efter kalaset åkte jag till gymmet och sen har kvällen varit rätt lugn. Lite plugg har hunnits med i alla fall, så nu ska vi avsluta dagen i soffan framför farmen.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh va kul med uppdatering! Som jag har längtat😍 hihi. Vi måste boka in hunddejt snart!! Det finns en inhängnad "hundgård" i yttervik lika stor som en fotbollsplan där man kan släppa hundarna så dom får busa, är skitbra där! vore kul för nala att få busa med nån i samma storlek haha🙈

2017-02-19 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback