'Såna där "Jag älskar mitt liv"- ögonblick'

I torsdags skrev jag som sagt tenta och fredagen innehöll plugg till nästa tenta. Kvällen var dock betydligt roligare! Förfest hos Amanda och Anton och sen utgång, hade en riktigt bra kväll i alla fall. Lördagen var dock mindre kul, vaknade lite lagom bakis och skulle börja jobba klockan ett. Så strax efter tolv åkte solbrillorna på och jag promenerade till jobbet. Jobbade stängning där sen hade jag och Nicke myskväll framför Prison Break. Söndagen var jag ledig, hade tagit ledigt för att hinna plugga så mycket som möjligt så pluggade under dagen sen blev det middag och hockey hos mamma och pappa. Sen igår och idag har det varit tentaplugg och idag gjorde jag äntligen bort den och nu väntar hela fem dagars ledighet från både jobb och skola!! Känns hur bra som helst, och så behövligt. Ska verkligen ta vara på dom här dagarna och bara må gott.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback