'Påskhelgen'

En liten sammanfattning av de senaste dagarna, har hunnit med en massa roligt så är nu redo för de sista kursen innan sommaren är här!
 
Torsdag hade vi planerat att bara åka iväg någonstans. Började dock morgonen med bästa tänkbara nyheterna, jag har fått ett nytt jobb som jag ska jobba på i sommar. Är så otroligt glad över det!!! Så sen efter det packade vi ihop och åkte till Luleå för shopping, lunch och bara massa trevligt. Vi plockade även med oss Nickes bror hem så till middag bjöds det på tacos hos Nickes föräldrar.
Syns det att Nicke är mitt i hans allsång i bilen?? Puss på han♥
 
 
Fredagen spenderade jag med målarpenseln i högsta hugg! Håller på att måla om ett vitrinskåp, hade en tydlig bild över vad jag ville ha och fick tillslut tag i ett skåp som stämde överens med den bilden. Nu behövs det bara en massa färg sen är det klart! På kvällen vart vi bjudna på grillat till middag och lite vin till det.
 
 
Lördag spenderades också med penseln men eftersom det var så himla fint väder så tog vi skotern och gjorde lunch ute. Mat är ju aldrig så gott som när man äter ute! Mums. Sen hann vi med att fika på balkongen innan vi senare åt middag på Nygatan 57. 
 
 
Söndag blev en lugn dag med lite målande och en promenad i stormen innan vi sen åt surströmming hos Nickes mamma och pappa (haha inte lagat middag hemma på en vecka). 
 
Måndag jobbade jag 10.45-18.00 på Ica, var rätt mycket folk så dagen gick riktigt fort! På kvällen fixade vi veckohandlingen så hände inte så mycket intressant.
 
Idag började skolan om, måste säga att det var lite skönt på ett sätt. Trivs så himla bra med klassen och att plugga så var kul att vara tillbaks. Sen hann jag och Nicke med en promenad i det fina vädret innan han åkte iväg och jobbade. Natt jobbar han också... inge kul att sova själv. Tror jag ska krypa ner i sängen och titta på lite serier alldeles strax och bara mysa. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback