'Long time no see'

 
Det var inte igår! Sen sist har det hänt en hel del kan jag minst sagt säga, största händelserna är väl att jag och Nicke numera är sambos och att jag har börjat studera. Jag och Nicke hyr en 2:a i andra hand på myntgatan sen augusti och trivs hur bra som helst här, så himla mysigt att äntligen få bo tilsammans! Sen så sysselsätter jag mig som sagt med studier i ekonomi, och även helgjobb på Ica Maxi. Trivs verkligen med vardagen som den är just nu.
 
Kan känna nu i efterhand att jag ångrar att jag inte bloggat den senaste tiden då det faktiskt har hänt lite saker, men kommer hända mer spännande saker så känner att det är dags för att återuppliva denna blogg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback