'I don't trust words. I trust actions.'

Och då var snart denna helg över också. Spenderade kvällen igår med fina vänner och bowlade, roligt som alltid trots förlust för mig... Fortsatte med lite mysväll med mitt hjärta (som jag inte träffat på hela veckan!!!!!). Idag har vi hunnit med en promenad i det varma vädret och suttit ute och ätit glass, precis som man gör på sommaren. Man måste ju passa på innan vi övergår till istider. För min del var det sen jobb mellan 14.45 och 22.15, skönt med en lugn kväll på jobbet efter att ha varit sjuk. Nu sitter jag här med rethosta och funderar på hur jag ska hålla mig vaken de kommande timmarna innan jag ska hämta hem Nicke som är på partaj. Ska duscha  i en evighet och sen får vi se hur det går. Önska mig lycka till. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback