'Have some fire. Be unstoppable. Be a force of nature'

Efter att ha varit sängliggandes i tre hela dagar (och då menar jag verkligen sängliggandes, hade inte varit utanför ytterdörren på 70 timmar) så har jag nu äntligen uppstått från de döda. Har haft feber och världens förkylning, eller förkylningen är kvar men betydligt mindre. Så ska njuta av att det är fredag idag och sen är det jobbhelg som väntar, yeey!
 
För att fira min uppståndelse så har jag idag varit till solbacken en sväng för shopping av små nödvändigheter. Okej mitt största syfte var för att få gå in på rusta och köpa godingen ovan. Luktar mumma! Trippen tog dock på krafterna så känner mig död igen... ska samla de sista krafterna till lite städning och sen får det vara nog med ansträngande saker för idag. Hoppas ni får en fin helg♥ måste bara säga att det känns bra att vara tillbaks här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback